1965 Liszt Ferenc Zeneakadémia
1965 - 2006 Békéscsabai Zeneiskola - igazgató
1960 - Békés megyei Szimfónikus Zenekar - szólamvezető
2023 MMA Zeneművészeti Tagozat Elismerő Oklevele
Tanítása során legfontosabb pedagógiai szempontnak tartja a kodályi elvek középpontba állítását! Az iskolai énektankönyvek anyagának naprakész ismeretét, annak szoros kapcsolatát a hangszeres követelményekkel, a nemzeti és hazafias nevelés értékeinek kiemelését, a magyar népdalkincs széleskörű elsajátítását a szolfézsórákon tanult elmélet segítségével. Ennek érdekében minden tanítványa adottságához, haladási tempójához igazodva készíti számukra a legvonzóbb gyermekdal- és népdalátiratokat. Ennek a szülők is örülnek, hisz gyermekük otthoni gyakorlásakor, számukra is ismerős dallamokat hallhatnak. A zenetörténet különböző korszakaiból a hangszeres tudás fejlődését segítő darabokat és híres zeneművek, operák, szimfóniák főtémáit jegyzeteli le csellótanáruk kedv-ébresztőként. A médiában és az interneten hallható zeneműveket ezáltal jobban felismerik, és a család komolyzenei látóköre is bővül!
A zenetanári pályán azt kell figyelembe venni, hogy a tanulók többsége nem zenei pályára készül, igen ritka a kivételes tehetség! Ám, jó tanári útmutatással, főképp szeretettel, célok, szereplések kijelölésével és megvalósításával, közös muzsikálással össze lehet tartani, egységessé tenni egy tanszakot! Az iskolai hangversenyeken felül hatalmas, ösztönző erőt jelentenek különböző kiállításokon a fellépések! A rendszeres, karitatív cselekedetek, szereplések az Idősek Otthonaiban, énekléssel, Anyák-napi versekkel, Karácsony ünnepéhez, Nőnaphoz illő zeneszámokkal örvendeztetik meg a fiatalok az őket nagyon váró, nagyszülőkorú hallgatóságot! Mindezek a feladatok tanári fantáziát, leleményt feltételeznek, sokszor plusz ráfordított munkaórát, kottázást, de megéri, ha azt csinálhatja egész élete során a pedagógus, amit szeret! >>>>>